S,M.L Drážka
šedostříbrná (RAL 9006), modrá (RAL 5010), hnědá (RAL 8014), purpurově červená (RAL 3004), Mechově zelená (RAL 6005), Slonovinová kost světlá (RAL 1015) a ADS 703 – Antracitová.
Šířka drážky v panelu mezi lamelami je 20 mm. Pokud jsou vrata
zavřena, není vidět spoj mezi samotnými sekcemi.
• M-drážka - široká lamela - standardní barva je bílá (RAL 9016).
Dekorem je jedna drážka na středu panelu.
• L-drážka - bez prolisu - standardní barva je bílá (RAL 9016).
Tento panel nemá žádné prolisy na povrchu.
Všechny panely lze za příplatek lakovat v libovolné barvě RAL.
Vnitřní plocha vrat je vždy lakována v bílé barvě RAL 9002.
Standardní sestava sekčních vrat představuje:
• vrata jsou vyvážena tažným patentovaným bezpečným systémem pružina v pružině, takové technické řešení eliminuje možnost samovolného pádu vrat a zajišťuje dlouhou životnost jejich provozu (25000 cyklů);
• jsou vyrobena z tepelně úsporných panelů o tloušťce 45 mm vyplněných bezfreonovým polyuretanem, s dobrým zvukovým útlumem,;
• vrata mají nejlepší tepelnou propustnost na trhu U = 0,61 W/m2K;
• panely jsou opatřeny montážní fólií, která zamezuje znečištění povrchu panelu vrat na stavbě;
• velký výběr dekorů a standardních barev, s možností lakování panelů na míru (viz níže);
• nekorodující a barevně stálá povrchová úprava zinkováním a polyesterovým nástřikem dává panelům velmi dlouhou životnost;
• optimální tvar sekcí, tloušťka panelu a použitého plechu (0,45 mm) zajišťuje vysokou pevnost panelu proti povětrnostní zátěži a rozvrstvení vlivem slunečního záření;
• konstrukce panelu zajišťuje bezpečnost vrat proti sevření prstů;
• boky panelů sekcí jsou pečlivě zakryté plechováním v barvě panelu;
• spodní a horní sekce je ukončena robustním hliníkovým profilem;
• mezera mezi podlahou, stropním překladem a vraty, stejně jako po obvodu stěny je dobře utěsněna těsnícími profily z materiálu EPDM, které jsou dlouhodobě plastické i při nízkých teplotách;
• vrata jsou vybavena novým systémem uchycení vodících drah a zesílením konstrukce montážním C profilem;
• vodící dráhy jsou přesně spojovány plochými lisovanými spoji technologií „rivset“;
• konstrukce kování vrat se zakulacenými hranami a vedením lanek uvnitř vodících drah maximálně snižuje riziko zachycení osob;
• pojezd vrat zajišťují kolečka s valivými ložisky (délka osy kolečka je 95 mm);
• sada vnitřních závěsů a pantů vodících koleček je vyrobena z pozinkované oceli;
• pokud nejsou vrata vybavena pohonem, jsou dodávána s vnitřní pružinovou zástrčkou a ručním lanovým kladkostrojem;
• oboustranné držadlo určené k otevírání a zvedání vrat (standardně není namontováno);
• dodávka vrat obsahuje sadu pozinkovaného spojovacího materiálu nezbytného k montáži vrat;
• vrata lze vybavit polykarbonátovými okny a ventilačními mřížkami;
• nabídky pohonů vrat dálkovým ovládáním uspokojí každý požadavek na vaše pohodlí.
Maximální šířka vrat | (mm) | 3500 |
Maximální výška vrat | (mm) | 3085 |
Maximální plocha vrat | (m2) | 8 |
Tepelná propustnost křídla vrat | (W/m2K) |
0,61 |
Těsnění mezi panely | gumový profil z EPDM | |
Tloušťka panelu | (mm) | 45 |
Výplň panelu | polyuretanová pěna | |
Tloušťka plechu panelu | (mm) | 0,45 |
Materiál panelu | ocelový plech s polyesterovým nástřikem | |
Povrchová úprava | pozinkování a lakování | |
Měrná hmotnost vrat | (kg/m2) | 14-16 |
Zatížení stropní konstrukce | (kg) |
32 kg na 1 závěs
|